Αρχική Fitness 6-Pack : 3 πράγματα που πρέπει να κάνεις για να το αποκτήσεις

6-Pack : 3 πράγματα που πρέπει να κάνεις για να το αποκτήσεις

Το 6 pack είναι το βασικό θέμα συζήτησης όλο το χρόνο και ένα παραπάνω το καλοκαίρι, όπου εκεί βγαίνει όλη η δουλειά που έκανες όλη τη χρονιά στη… φόρα! Αλήθεια, πόσα άρθρα έχεις μπει στη διαδικασία να διαβάσεις και πόσα βίντεο έχεις δει; Και…πόσες φορές δε το έχεις συζητήσει με όλους παντού για να βρεις τη λύση που θα σου φέρει γρήγορα το άψογο αποτέλεσμα στους κοιλιακούς σου και να γίνεις…φέτες;

Σ’αυτό το άρθρο σου έχω τη λύση!!!

Πρώτα όμως, ας δούμε τι ακούγεται και… δεν ισχύει…τους γνωστούς σε όλους μας μύθους γύρω από το 6 pack.

Μύθος 1: Όσους περισσότερους κοιλιακούς κάνω κάθε μέρα τόσο περισσότερο να γίνω φέτες και θα λιώσει το λίπος από την κοιλιά

Πραγματικότητα: Ο κοιλιακός δεν είναι τίποτε άλλο από έναν μυ σαν όλους τους άλλους. Χρειάζεται πρόγραμμα στην ενδυνάμωση του και σωστή αποκατάσταση. Αν εσύ τον γυμνάζεις κάθε μέρα όλη μέρα το πιο πιθανό είναι να καεί και να μη σχηματιστεί ποτέ! Με μέτρο και πρόγραμμα λοιπόν!

Μύθος 2: Με θαυματουργά σκευάσματα, αφεψήματα ,ζώνες και τεχνικές θα αποκτήσω κοιλιακούς φέτες.

Πραγματικότητα: Ο μόνος τρόπος για να κάψεις λίπος στην κοιλιά με όλα τα παραπάνω είναι να αρχίσεις να τρέχεις στα βουνά και στα λαγκάδια να μαζέψεις μόνος σου τα υλικά κατασκευής τους!

Σαφώς και υπάρχουν πράγματα που μπορεί να σε βοηθήσουν συνδυαστικά πάντα με τα 3 τρικς που θα δούμε παρακάτω.

Μύθος 3: Χμμμ… 6 pack – 6 τετραγωνάκια άρα…έχω 6 κοιλιακούς να γυμνάσω και πρέπει να κάνω 1000 παραλλαγές ασκήσεων για να γυμνάσω τον καθένα

Πραγματικότητα: Δεν έχουμε ούτε 6 ούτε 8 κοιλιακούς που φαίνονται και διαγράφονται αλλά έναν κοιλιακό μυ, τον ορθό. Ο ορθός κοιλιακός χωρίζεται σε άνω και κάτω μοίρα. Με αυτόν λοιπόν, έχουμε να ασχοληθούμε.

Ας δούμε τώρα τι πρέπει να κάνεις για να αποκτήσεις το τέλειο 6pack!

Κανόνας 1: Καλή διατροφή, απώλεια παραπανίσιου λίπους και σωστή εκγύμναση

Κανόνας 2: Καλή διατροφή, απώλεια παραπανίσιου λίπους και σωστή εκγύμναση

Κανόνας 3: Καλή διατροφή, απώλεια παραπανίσιου λίπους και σωστή εκγύμναση

Όταν διαβάζουμε κάτι 3 φορές λένε οι ειδικοί, το εμπεδώνουμε καλύτερα!!!

Νομίζω πως τώρα είναι σαφές τι πρέπει να κάνεις! Ότι μόνο η σωστή διατροφή ,η απώλεια του περιττού λίπους και ένα σωστό πρόγραμμα γυμναστικής θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις αυτό που ονειρεύεσαι για τους κοιλιακούς σου και τίποτε άλλο! Οτιδήποτε άλλο είναι απλά μια ιστορία στη σφαίρα της φαντασίας!

Κι αν με ρωτάς πως θα τα κάνεις αυτά, θα σου πω να απευθυνθείς σε ένα διατροφολόγο να σου πει τι ακριβώς χρειάζεται να τρως σύμφωνα με τις ανάγκες σου και σε έναν γυμναστή να σου βγάλει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα. Ο συνδυασμός αυτών; Μπορεί να σε κάνει…φέτες!!!

Ακολούθησε το fmh.gr στο Twitter, στο Facebook στο Υoutube και στο Instagram

Χριστίνα Βασιλειάδου

Βασιλειάδου Χριστίνα, Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής – Χαλκίδα

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Workout of the day #23

Προπόνηση με το βάρος του σώματος #23 A.1 Push Ups 10set x10 επαναλήψεις Ξεκούραση ανάμεσα από τα σετ: 1’ 3 γύροι από: B.1 Mountain Climbers x30 B.2 Reverse Crunches...

Ακολουθήστε μας

88,421ΥποστηρικτέςΚάντε Like
25,529ΑκόλουθοιΑκολουθήστε