Η πλειοψηφία των προπονήσεων CrossFit δημιουργούν φρενίτιδα: μπάλες που ρίχνονται με δύναμη και ταχύτητα στους τοίχους, σκαρφαλώματα σε κατακόρυφα σχοινιά, αναπηδήσεις σε κουτιά, full speed επαναλήψεις και ξέφρενα σιρκουί χωρίς ανάσα.

Αλλά ακόμη κι έτσι, υπάρχουν κάποιες «δολοφονικές» ρουτίνες CrossFit τις οποίες αξίζει να δοκιμάσεις, μόνο και μόνο για το fan της υπόθεσης, αλλά και για να ξεφύγεις λίγο από τη μονοτονία των προπονήσεων αποκλειστικά με βάρη, μπαίνοντας στο πετσί των πιο σκληροτράχηλων επαγγελματιών (μαχητών, κομάντο και κατασκόπων).

Fran

Συνήθως, μια προπόνηση Fran δομείται ως εξής: 45 έλξεις σε μονόζυγο και 45 thrusters (ημικάθισμα με μπάρα και όρθια πίεση) που χωρίζονται σε ομάδες των 21, 15 και 9 επαναλήψεων, σε όσο το δυνατόν ταχύτερο χρόνο. Είσαι σούπερ από τα 10 λεπτά και κάτω. Σίγουρα σκληρή προπόνηση, αλλά είναι μια από τις λίγες επιλογές που έχει κανείς για δυναμώσει ταυτόχρονα μυϊκό και καρδιαγγειακό σύστημα σε τόσο λίγο χρόνο.

Fight Gone Bad

Σχεδιασμένο για να μιμηθεί την ένταση και το χρόνο ενός αγώνα Μεικτών Πολεμικών Τεχνών (5 λεπτά) το Fight Gone Bad έχει χαρακτηριστεί ακόμη και από πρωταθλητές ΜΜΑ ως εφιάλτης.
Θα χρειαστείς ένα λεπτό για τις εξής κινήσεις:
> Ρίψεις 10κιλης μπάλας στον τοίχο
> Sumo Deadlifts με μπάρα 35-50 κιλά
> Box Jumps σε κουτί ύψους 50 εκατοστών
> Push Press (πιέσεις ώμων με εκτίναξη) με μπάρα 30-40 κιλά
> Κωπηλατικό μηχάνημα

Ακόμη και αν δεν έχεις συμμετάσχει ποτέ σε αγώνα MMA, σε διαβεβαιώνουμε ότι το όνομα είναι ακριβές.

Filthy Fifty

Όσο το μισείς, τόσο περισσότερο το γουστάρεις. Πρόκειται για μια προπόνηση που μπορεί να σε ταπεινώσει επειδή πρέπει να ολοκληρώσεις 50 επαναλήψεις από όλα τα παρακάτω σε σειρά:

> Box Jumps, κιβώτιο 24 ιντσών
> Jumping Pull-ups
> Αιωρήσεις με Kettlebell 15 κιλών
> Προβολές με περπάτημα, 50 βήματα
> Άρση γονάτων μέχρι τους αγκώνες σε μονόζυγο
> Push Press με μπάρα 30 κιλών
> Εκτάσεις πλάτης
> Ρίψεις μπάλας στον τοίχο
> Burpees
> Double-unders (σκοινάκι με διπλό πέρασμα από τα πόδια)

Murph

Μια αληθινά ηρωική προπόνηση CrossFit, που πήρε την ονομασία του προς τιμή του στρατιώτη -εθνικού ήρωα των ΗΠΑ- Michael Murphy, ο οποίος έχασε τη ζωή του σε επιχείρηση στον πόλεμο του Αφγανιστάν το 2005. Το Murph αποτελείται από τρέξιμο 1,5 χιλιομέτρων, 100 έλξεις σε μονόζυγο, 200 push-ups, 300 ημικαθίσματα και ένα ακόμη τρέξιμο 1,5 χιλιομέτρων. Εκτελώντας ένα τέτοιο πρόγραμμα θα βρεις τον εαυτό σου να κλαίει στα μισά. Και δεν θα είναι από τη συγκίνησή σου για τον πεσόντα κομάντο Michael.

The Seven

Άλλη μια ονομασία CrossFit προγράμματος, αφιερωμένη στη μνήμη επτά πεσόντων στο καθήκον πρακτόρων της CIA, επίσης στο Αφγανιστάν, από βομβιστή αυτοκτονίας.
Επτά γύροι από επτά συγκεκριμένες ασκήσεις:
> Κάμψεις με το σώμα ανάποδα, κατακόρυφο σε τοίχο
> Thrusters με μπάρα 50-60 κιλών
> Άρση γονάτων μέχρι τους αγκώνες σε μονόζυγο
> Deadlifts με μπάρα 100 κιλών
> Burpees
> Αιωρήσεις με kettlebell
> Έλξεις στο μονόζυγο

Στο σύνολό της η προπόνηση The Seven μετρά 343 επαναλήψεις. Ρουτίνα αντάξια για έναν μάχιμο πράκτορα.

Πηγη : gr.askmen.com