Αρχική Fitness 5 Οφέλη της προπόνησης με γιλέκο

5 Οφέλη της προπόνησης με γιλέκο

Το weighted vest δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα γιλέκο γεμάτο με πλάκες-φορτία έτσι ώστε να αισθάνεστε την άμεση προσθήκη βάρους όταν προπονείστε με αυτό. Είναι ένα εργαλείο για εξειδικευμένες προπονήσεις και εστιάζει στο κάψιμο πολλών θερμίδων. Το γιλέκο βοηθά στο να αυξήσετε το παραγόμενο έργο των μυών που συμμετέχουν σε διάφορες δραστηριότητες όπως το τρέξιμο, οι προβολές, τα squat, οι έλξεις, οι κάμψεις, τα muscle ups κ.α.

Αν δεν έχετε ξαναφορέσει γιλέκο με φορτίο στο παρελθόν ρίξτε μια ματιά στα παρακάτω οφέλη και ίσως να αλλάξετε τον τρόπο με τον οποίο βλέπετε τα πράγματα:

  1. Επίπεδο φυσικής κατάστασης.

Καθώς ξεκινάτε την εμπειρία σας στην προπόνηση με γιλέκο μπορείτε να αυξήσετε το επίπεδο φυσικής κατάστασης σιγά-σιγά. Όσο το σώμα σας προσαρμόζεται στην comfort zone θα πρέπει να δώσετε την ανάλογη προσοχή πριν αρχίσετε να προσθέτετε περισσότερα φορτία στο γιλέκο. Καθώς συνεχίζετε να προπονείστε  το σώμα προσαρμόζεται στο εκάστοτε επίπεδο φυσικής κατάστασης.

  1. Ισορροπία και Στάση σώματος.

Ένα ακόμη όφελος της προπόνησης με γιλέκο είναι ότι βοηθάει στο να βελτιώσετε την ισορροπία και την σωστή στάση του σώματος. Το γιλέκο βελτιώνει την ικανότητα για ισορροπία εξαιτίας του επιπρόσθετου βάρους στο πάνω μέρος του σώματος. Όταν κινείστε προς οποιαδήποτε κατεύθυνση, η βαρύτητα σας τραβάει προς τα κάτω, αναγκάζοντας το σώμα να ισορροπήσει. Η χρήση γιλέκου βοηθά στην εξίσου σημαντική σωστή στάση σώματος προλαμβάνοντας σοβαρά προβλήματα στην πλάτη και την μέση.

  1. Δυνατά Οστά.

Καθώς φοράτε γιλέκο και προπονείστε σας βοηθά στην αύξηση της δύναμης και της πυκνότητας των οστών σας. Αυτό επιτυγχάνεται κάνοντας ασκήσεις όπως Squats, τρέξιμο, push ups και οτιδήποτε άλλο στο οποίο είστε αναγκασμένοι να συγκρατήσετε το δικό σας βάρος.

  1. Ένταση

Ένα ακόμη όφελος είναι ότι ανά πάσα στιγμή είστε σε θέση να αλλάξετε την ένταση της κάθε προπονητικής ρουτίνας. Αν κουράζεστε από την επαναλαμβανόμενη ρουτίνα που έχετε, μπορείτε εύκολα να την αλλάξετε και αυτό γιατί τα γιλέκα προσαρμόζονται. Μπορείτε να αυξήσετε ή να μειώσετε τα φορτία ανάλογα με τις ανάγκες σας.

  1. Χάνετε περισσότερο βάρος.

Η πλειοψηφία των ανθρώπων προπονείται για να χάσει βάρος και να αποκτήσει αυτό που λέμε «Απολλώνιο» κορμί. Το να φοράτε γιλέκο κατά τη διάρκεια των προπονήσεων σας, είναι ένας καλός τρόπος να αυξήσετε τα αποτελέσματα απώλειας βάρους.

Πηγη : theboxnews.gr

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι είναι το DETRAINING ή αλλιώς Αποπροπόνηση;

Με τον όρο detraining ή αποπροπόνηση εννοούμε την εκούσια (διακοπές) ή ακούσια (τραυματισμός, ασθένεια , περιοριστικά μέτρα) περίοδο διακοπής της προπόνησης. Σύμφωνα με τις...

Ακολουθήστε μας

88,392ΥποστηρικτέςΚάντε Like
25,530ΑκόλουθοιΑκολουθήστε