Η άσκηση αυτή είναι μία από τις πιο δημοφιλείς και μπορεί να πραγματοποιηθεί οπουδήποτε και χωρίς εξοπλισμό. Παρόλο που δείχνει απλή. μπορεί να βελτιώσει τη σωματική σας ικανότητα και να γυμνάσει πολλές μυικές ομάδες ταυτόχρονα.

Παίρνει δευτερόλεπτα για να καταλάβουμε τι ακριβώς πρέπει να κάνουμε όταν το σώμα είναι στη θέση σανίδας. Η άσκηση είναι απλή και δεν απαιτεί περίπλοκες κινήσεις. Δεν απαιτούνται ούτε επαναλήψεις. Μπορείτε να ασκηθείτε και στο σπίτι σας. Αν και είναι εύκολο να καταλάβουμε πως γίνεται, είναι δύσκολο να διατηρηθεί η θέση. Ο λόγος είναι ότι κρατάτε το βάρος του σώματος με τη βοήθεια των δικών σας χεριών ή των βραχιόνων. Η σανίδα επίσης χρειάζεται τη στήριξη στους αγκώνες, και τα δάχτυλα των ποδιών.

Η βασική θέση θυμίζει ένα push up. Κρατήστε τα πόδια μαζί και στη συνέχεια μεταφέρετε το βάρος σας πρώτα στους πήχεις. Μόλις νιώσετε ότι μπορείτε, χρησιμοποιήστε τα χέρια σας. Κρατήστε τους αγκώνες κάτω από τους ώμους. Μην λυγίζετε τη σπονδυλική στήλη. Είναι το πιο σημαντικό να κρατήσετε το σώμα όσο το δυνατόν σε ευθεία γραμμή. Φανταστείτε ότι το σώμα σας είναι μία ευθεία χορδή από το κεφάλι μέχρι τα δάχτυλα.

Δοκιμάστε αυτό το 5 λεπτο workout σανίδας για μια συνολική εκγύμναση του σώματος σας 3 φόρες την εβδομάδα και νιώστε σιγά σιγά το σώμα σας να αλλάζει.

Προσοχή : Κάθε φορά που δοκιμάζετε μια νέα άσκηση για την αποφυγή λάθος τεχνικής θα πρέπει να έχετε δίπλα σας κάποιον γυμναστή.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑΑυτη είναι μια SUPER άσκηση για τους τρικέφαλους

FMH.GR