Αρχική Fitness Cardio - Running 4 Τρόποι να φτιάξεις την εκρηκτικότητα σου!

4 Τρόποι να φτιάξεις την εκρηκτικότητα σου!

Θες στον επόμενο αγώνα σου να κάνεις εκείνη την αλλαγή* για να τα δώσεις όλα λίγο πριν τον τερματισμό;  Ε λοιπόν διαβάζεις το σωστό άρθρο! Η εκρηκτική προπόνηση, ετοιμάζει το κεντρικό νευρικό σου σύστημα να επιστρατεύσεις περισσότερες μυϊκές ίνες όταν τις χρειαστεί, κάνοντάς σε πολύ πιο αποδοτικό! O Perri Shake-Drayton, νικητής των 400μέτρων αλλά και της σκυτάλης 4χ400μέτρα, στο Ευρωπαικό κλειστού στίβου το 2013, μοιράζεται μαζί μας κάποιες συμβουλές για να τονώσεις την δύναμή σου!

1) Δρομικές ασκήσεις με τα γόνατα ψηλά.

Τρέξε σε ευθεία γραμμή, σηκώνοντας τα γόνατα όσο πιο ψηλά μπορείς. Κάνε 3*30μέτρα, με 1 λεπτό αποκατάσταση ενδιάμεσα.

Γιατί; Οι ασκήσεις με ψηλά τα γόνατα ενεργοποιούν τους γλουτούς και τους καμπτήρες ισχύων, ενώ ταυτόχρονα βελτιώνουν την ισορροπία και την συμβάλλουν στην σωστή στάση του σώματος.

2) Αιωρήσεις ποδιών

Με το χέρι στον τοίχο για ισορροπία, αιωρήστε το πόδι από την εσωτερική πλευρά, μπρος πίσω, όσο ψηλότερα μπορείτε. Κάντε το αυτό σε 3 σέτ των 60 δευτερολέπτων για κάθε πόδι.

Γιατί; Η ευκαμψία των ισχύων είναι πολύ κρίσιμης σημασίας για εκρηκτικότητα. Αυτή η άσκηση δουλεύει τους καμπτήρες ισχύων, και έτσι αποκτάς περισσότερη σταθερότητα.

3) Αλματάκια

Βάλε 5 μικρά εμπόδια, και κάνε αλματάκια κατά σειρά πάνω από το καθένα. Κάνε το άλμα και την προσγείωση στις μύτες των ποδιών σου, μαζεύοντας τα γόνατά σου όσο πιο κοντά στο στήθος μπορείς όταν φτάνεις στο ψηλότερο σημείο. Κάντο 3 φορές σε 5 σέτ.

Γιατί; Οι πλειομετρικές ασκήσεις σαν αυτή, βοηθάνε την ταχύτητα των κινήσεών σου, ώστε οι μύες σου να βγάζουν περισσότερη δύναμη και ταχύτητα.

4) Αιωρήσεις χεριών.

Κάνε 3 σπρίντ των 50 μέτρων, βάζοντας ένα κάποιο σημάδι για να το βλέπεις (πχ κρατώντας ένα φωσφοριζέ μαρκαδόρο στα χέρια ή κάποιο στικ). Και κούνα τα χέρια σου σε ευθεία γραμμή.

 

Συγγραφέας: Mark Bailey/ Γιώργος Σπύρος

Πηγή: www.runningnews.gr

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

GOBLET SQUAT: Τι είναι και πώς να το κάνεις

Αν το Squat θεωρείται ο άρχοντας των ασκήσεων , τα Goblet Squat είναι από τις καλύτερες ασκήσεις που θα πρέπει να μάθεις! Απορείς γιατί; Γιατί… ...