More
    ΑρχικήFitness4 λόγοι που δεν βλέπεις να αυξάνεται πλέον η δύναμή σου

    4 λόγοι που δεν βλέπεις να αυξάνεται πλέον η δύναμή σου

    Η αύξηση της δύναμης δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια εξίσωση με πιο εύκολη λύση από αυτή που φανταζόμαστε!

    Γύρω από την άσκηση υπάρχει μια ολόκληρη επιστήμη και αποτελεί μια επιστήμη. Θέλεις να δεις αν βελτιώνεσαι ή όχι στην προπόνησή σου και στο στόχο σου; Υπάρχουν πολλοί τρόποι να το ανακαλύψεις καθώς η επιστήμη της άσκησης έχει μεριμνήσει για αυτό.

    Γράφει η Βασιλειάδου Χριστίνα, Γυμνάστρια – Χαλκίδα

    Αν από την άλλη και η εμπειρία σου μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό δείκτη, βέβαια όχι επιστημονικό, καθώς καταλαβαίνεις μέσα από αυτή αν κάτι πάει καλά ή όχι. Κι αν θέλεις να έχεις ένα γνώμονα για το αν η δύναμή σου αυξάνεται ή όχι αναρωτήσου… :

    1. Τι κιλά βάζεις στη μπάρα σου
    2. Τί συμβαίνει μέσα στο μυαλό σου

    Ξέρω πως θα προβληματιστείς όπως ξέρω πως και πολλοί συνάδελφοι διαβάζοντάς τις 2 παραπάνω ερωτήσεις θα ταυτιστούν καθώς δε σου κρύβω πως μεγαλύτερο ρόλο στο φρενάρισμα της προόδου σου αποτελεί ο δεύτερος παράγοντας, δηλαδή το τι συμβαίνει μέσα σου!

    Πάμε να δούμε 4 λόγους για τους οποίους δε βλέπεις πλέον πρόοδο αλλά και τι να κάνεις για να ξεπεράσεις το κάθε εμπόδιο.

    Πως θα κάνω περισσότερες έλξεις; Ότι χρειάζεται να ξέρεις αν είσαι αρχάριος, μέσος ή προχωρημένος για να κάνεις πιο πολλές.

    1. Επιμένεις στα ίδια πράγματα

    Είναι σημαντικό σε όλες τις ασκήσεις να έχεις μια σωστή τεχνική και… μπράβο σου που επιμένεις σε αυτή. Μήπως όμως έχεις σπαταλήσει πολύ χρόνο σε αυτό ή έχεις βολευτεί και δεν κάνεις καμία αλλαγή στα κιλά σου, προσπαθώντας πάντα να κρατήσεις βέβαια τη σωστή σου τεχνική;

    Η πραγματικότητα είναι πως αν δεν υπάρχει κάποιο σοβαρό μυοσκελετικό πρόβλημα που να εμποδίζει το σήκωμα βάρους, το να επιμένεις συνέχεια στα ίδια και στα ίδια δε θα φέρει ποτέ το αποτέλεσμα που θέλεις.

    Ακολούθησε το φράση «σήκωσε πιο πολλά, κέρδισε πιο πολλά» και δε θα χάσεις!

    1. Δε θέλει μόνο κόπο αλλά και τρόπο

    Δεν είναι λίγοι αυτοί που ακολούθησαν τον δρόμο της ενδυνάμωσης και…παραστράτησαν!

    Και τι εννοούμε με αυτό; Πολλοί τα παράτησαν πιστεύοντας ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να δουν αλλαγή στη δύναμή τους αλλά και στο σώμα τους.

    Η αλήθεια είναι πως δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να δεις αλλαγή στην ενδυνάμωσή σου από το να αυξήσεις τα κιλά που σηκώνεις. Παρόλα αυτά, αν έχεις φτάσει σε ένα όριο για εσένα, μπορείς να παίξεις με περισσότερες επαναλήψεις, να αλλάξεις τα σετ, να κάνεις πιο αργές ή γρήγορες επαναλήψεις.

    Όλα αυτά έχουν τον στόχο τους και ίσως χρειαστεί να τα βάλεις στο πρόγραμμα για δεις την αλλαγή να έρχεται, βέβαια όχι μόνος-η αλλά υπο την καθοδήγηση ενός γυμναστή ή μιας γυμνάστριας.

    Ποσες φορές την εβδομάδα πρέπει να γυμνάζομαι για να αναπτύξω τους μυς μου; Ποια είναι η ιδανική συσχέτιση συχνότητας - μέγιστων μυϊκών κερδών

    1. Κρατάς τον εαυτό σου πίσω

    Όλοι μας έχουμε έρθει αντιμέτωποι με τις 2 προσεγγίσεις της άσκησης. Ποιες είναι αυτές;

    Η μια είναι άκρως επιθετική και εμπεριέχει μέσα της τη φράση « άλλη μια επανάληψη κι ας πεθάνω» ή «τί να μου κάνει η μια ώρα, ας κάνω 2». Η αλήθεια είναι πως αυτή η προσέγγιση εμπεριέχει μια δόση πείσματος και προσήλωσης στο στόχο.

    Όμως παράλληλα είναι πολύ λεπτή και η γραμμή του να κάνω τη μια επανάληψη ή ώρα παραπάνω και στην ουσία να κάψω τους μύες μου μη μπορώντας αυτοί να επανέλθουν σωστά και με αποτέλεσμα ή να τραυματιστώ ή να μη βλέπω πρόοδο.

    Η δεύτερη προσέγγιση είναι άκρως συντηρητική και λέει « κάνω ακριβώς ότι μου λέει το πρόγραμμα και δεν δέχομαι ποτέ, καμία αλλαγή». Σε αυτή την προσέγγιση βλέπουμε μια πειθαρχία εως προς το πρόγραμμα αλλά και μια άρνηση προς οποιαδήποτε αλλαγή και εξόδου από τη ζώνη βολής μας που στην ουσία αυτό θα μας δώσει και την αλλαγή.

    Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση! Είναι σημαντικό να ακούς το σώμα σου και να πιεστείς τόσο όσο να βγαίνει φορά τη φορά από τη ζώνη βολής σου. Κανείς και ποτέ δεν προόδευσε κάνοντας υπερβολές αλλά και μένοντας πάντα στο ίδιο σκαλοπάτι.

    Ρώτα τον εαυτό σου συχνά: «Μπορώ να το κάνω αυτό;» και προσπάθησε να απαντήσεις άμεσα με ένα ναι ή ένα όχι. Είναι μια φράση που θα σε βάλει σε μια διαδικασία σκέψης και απόφασης να ενεργήσεις και να πας πιο κοντά στο στόχο σου. Κι αν είσαι από εκείνους που κάθε φορά απαντάς όχι, βγάλε το ερωτηματικό και πες « μπορώ να το κάνω και αυτό» και σίγουρα θα γίνει!

    1. Άκου το δικό σου σώμα

    Δεν είναι λίγοι αυτοί που προμηθεύονται τόμους βιβλίων και περνούν ώρες στο διαδίκτυο προσπαθώντας να βρουν λύση για την αλλαγή στο δικό τους σώμα, ενώ ταυτόχρονα ρωτούν τον κάθε ένα φίλο – γνωστό-συνασκούμενο πως τα κατάφερε.

    Όλοι και όλα αυτά έχουν να σου πουν κάτι διαφορετικό που όμως δεν ξέρεις αν λειτουργεί στο δικό σου σώμα….γιατί; Γιατί απλά είσαι ξεχωριστός-ή στον κόσμο αυτό με τις δικές σου ανάγκες! Μακάρι να υπήρχαν μαγικές συνταγές που να δούλευαν σε όλους, τότε και η δουλειά των γυμναστών θα ήταν παιχνιδάκι.

    Το κάθε σώμα είναι διαφορετικό και χρειάζεται διαφορετική προσέγγιση για να αποδώσει τα μέγιστα. Οπότε άσε κάτω τους τόμους, τις εύκολες συνταγές τους διαδικτύου και τις συμβουλές του καθενός και πιάσε αγκαζέ τον γυμναστή – την γυμνάστριά σου να βρείτε την κατάλληλη λύση για εσένα!

    ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Ασκήσεις δύναμης: Γνώρισε τις 4 πιο απαραίτητες

    Ακολούθησε το fmh.gr στο Google News, στο Twitter, στο Facebook στο Υoutube και στο Instagram

    Χριστίνα Βασιλειάδου

    Βασιλειάδου Χριστίνα, Γυμνάστρια – Χαλκίδα

    Ακολούθησε την Χριστίνα στο Facebook και στο Instagram

    Ακολουθήστε μας

    97,961ΥποστηρικτέςΚάντε Like
    28,027ΑκόλουθοιΑκολουθήστε