Αρχική Συνταγές After-workout 3 οικονομικά ροφήματα για μυϊκό όγκο

3 οικονομικά ροφήματα για μυϊκό όγκο

Ο χειμώνας ήρθε και αυτό σημαίνει ένα πράγμα για την κοινότητα fitness… μυϊκός όγκος


Μυϊκός όγκος, έφτασε και επίσημα η περίοδος του. Αυτό σημαίνει ότι αυξάνεις την θερμιδική σου πρόσληψη ώστε να πετύχεις ένα θερμιδικό πλεόνασμα. Το να τρως περισσότερο φαγητό ακούγεται ωραίο στην θεωρία, αλλά για πολλούς αυτό σημαίνει και αυξημένα έξοδα.

Ευτυχώς, σκεφτήκαμε τρεις απλές και οικονομικές συνταγές μυϊκού όγκου, που όχι μόνο παρέχουν μια νόστιμη ώθηση θερμίδων με ποιοτική πρωτεΐνη και υδατάνθρακες, αλλά δεν θα σας αδειάσουν το πορτοφόλι (ειδικά αν είσαι φοιτητής…)!

Στην πραγματικότητα, υπολογίσαμε το κόστος ανά μερίδα αυτών τον ροφημάτων και είναι λιγότερο από 1.40 ευρώ ενώ προσφέρουν 489 θερμίδες (η έκδοση φυστικοβούτυρο μπανάνα προσφέρει 653 θερμίδες). Για μυϊκή μάζα δεν νομίζουμε ότι θα βρεις κάτι πιο οικονομικό στο σούπερ μάρκετ.

Και φυσικά, πρόκειται για έναν εύκολο και γρήγορο τρόπο να καταναλώσεις ποιοτικές θερμίδες, να αυξηθεί ο μυϊκός όγκος αλλά και να βάλεις στην άκρη το ρύζι / κοτόπουλο κάποιες φορές.


Πάμε να δούμε…

Συστατικά

Φυστικοβούτυρο μπανάνα:


Κλασική σοκολάτα:


Blueberry Boost:

ροφήματα όγκου

Διαδικασία

  1. Για κάθε ρόφημα, πρόσθεσε απλά όλα τα συστατικά σε ένα μπλέντερ και ανακάτεψε μέχρι λιώσουν καλά.

Πηγή : Myprotein



ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σοκολάτα ….Tα Υπέρ και τα Κατά – Fitness Motivation Hellas

Η σοκολάτα προέρχεται από το Μεξικό όπου οι Μάγιας, οι Ίνκας, και οι Αζτέκοι καλλιέργησαν το κακάο. Στην αρχή, θεωρήθηκε ως αφροδισιακό, προσβάσιμο μόνο...