Home Fitness 3 ασκήσεις για καλή στάση του σώματος

3 ασκήσεις για καλή στάση του σώματος



Το να διατηρείς τη φόρμα σου είναι σημαντικό και έχει θετικό αντίκτυπο στην υγεία, την ψυχολογία αλλά και στην εμφάνισή σου. Ωστόσο το μεγάλο κόλπο κρύβεται μέσα σου, στη σπονδυλική σου στήλη για την ακρίβεια! Αν βελτιώσεις τον τρόπο που στέκεσαι και προσπαθήσεις να έχεις καλή στάση του σώματος σου θα βγεις κερδισμένος.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ : 20 εκπληκτικά στοιχεία για το ανθρώπινο σώμα που θα σας εντυπωσιάσουν

Η καλή στάση του σώματος σε προστατεύει από τραυματισμούς

Εάν αποκτήσεις καλή στάση σώματος θα σε προστατέψει από τραυματισμούς στις αρθρώσεις και στους μυς όταν αθλείσαι ή εκτελείς χειρωνακτικές εργασίες.

Η καλή στάση του σώματος σου δίνει αυτοπεποίθηση

Σύμφωνα με τους ειδικούς, όταν δεν στεκόμαστε καλά κλείνουμε το σώμα μας προς τα μέσα, κάτι που δίνει το μήνυμα στους άλλους ότι έχουμε άγχος ή ανασφάλεια. Επίσης, η στάση αυτή μειώνει την αυτοπεποίθησή σου.

Η καλή στάση στο σώμα δημιουργεί σεβασμό

Όταν είμαστε αγχωμένοι, έχουμε την τάση να «μαζευόμαστε» και να φαινόμαστε μικρότεροι. Ωστόσο οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι αν σταθείς σωστά, φέρνοντας  πίσω τους ώμους, έχοντας ίσια την σπονδυλική στήλη και ανασηκωμένο το πηγούνι, θα σε βοηθήσει να νιώσεις σίγουρος για τον εαυτό σου και οι άλλοι να ακούσουν τις απόψεις σου με περισσότερο ενδιάφερον και σεβασμό.

Η καλή στάση του σώματος σε κάνει παντοδύναμο

Μελέτες έχουν δείξει ότι μια «θετική» ευθυτενής στάση σώματος μπορεί να αλλάξει την ιδέα που έχουμε για τον εαυτό μαςΒελτιώνοντας τη στάση σου και διατηρώντας μία που αποπνέει αυτοπεποίθηση και δυναμισμό, θα νιώσεις ότι είσαι ικανός για περισσότερα πράγματα.

Η καλή στάση του σώματος σου προσφέρει ενέργεια 

Σύμφωνα με έρευνες, το να τεντώσεις τους μυς και να σταθείς όρθιος (ή απλά να ανασηκωθείς και να καθίσεις σε πιο όρθια στάση και όχι να καμπουριάζεις) μετά από πολύωρη παραμονή στην καρέκλα, βοηθά στην αύξηση της ενέργειάς σου και βελτιώνει τη διάθεσή σου. Επιπλέον η καλή στάση του σώματος μειώνει τα επίπεδα στρες.

Η καλή στάση στο σώμα θα σου δώσει ανάσα

Η ευθυτενής στάση σώματος επιτρέπει την πρόσληψη αρκετά μεγαλύτερης ποσότητας οξυγόνου. Βελτιώνοντας την αναπνοή σου και θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις και να νιώθεις μεγαλύτερη σιγουριά.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ : Αναπνοή από τη μύτη ή από το στόμα στη διάρκεια της άσκησης;

Η άσκηση που θα σε… ισιώσει!

Κράτα μια μπάλα γυμναστικής πάνω από το κεφάλι σου με τα χέρια τεντωμένα:
Κάνε αρκετές φορές μέσα στη μέρα αυτή την κίνηση, η οποία είναι ιδανική γιατί διαστέλλει τους σπονδύλιους δίσκους με ασφάλεια. Παράλληλα θα δείχνεις ψηλότερος.

Δες κι αυτό το video!

 

 Πηγή : wefit 


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο ρόλος του κορμού – Μύθοι και Πραγματικότητα

Μία από τις πιο συζητημένες περιοχές στον τομέα της αποκατάστασης, γυμναστικής και φυσικής κατάστασης είναι ο κορμός αλλά και ο ρόλος του. Με μία πρόχειρη...