Προπόνηση – δυναμίτης αν έχετε μόνο λίγα λεπτά το πρωί – Fitness Motivation Hellas

Την πρωινή προπόνηση τη θεωρούσα ανέκαθεν πολύ βασική γιατί με βοηθάει τα μέγιστα στη δουλειά μου:

– διαρκές αίσθημα ευεξίας

– καλύτερη οξυγόνωση και αιμάτωση των ιστών,του εγκεφάλου συμπεριλαμβανομένου

– μια μικρή, ορμονική, άκρως ντοπαριστική πλημμυρίδα όταν βάζω την κατάλληλη ένταση

– αυξημένη δημιουργικότητα.


Με σώμα και μυαλό σε υψηλές πτήσεις πώς να μην αποδώσεις καλύτερα στη δουλειά σου,να μην είσαι πιο παραγωγικός,πιο δημιουργικός και πιο αποτελεσματικός;


Για την καυτή αυτή προπονησούλα θα χρειασθείτε 7-9 λεπτά.


1. Ξεκινάτε με 60″ τρέξιμο επί τόπου σε διαρκώς δυνατότερο τέμπο:

https://www.youtube.com/watch?v=-3bYVkc6Y4Y

2. Σπριντάρετε all out για 30″.

 Πώς γίνεται; 

Γίνεται μια χαρά και ανεβάζετε πολλούς σφυγμούς: 

Από 155-170 κατά μέσο όρο,ανάλογα με την ένταση και την ηλικία σας:

https://www.youtube.com/watch?v=f7lGyBap64A

Kάντε το ξυπόλητοι πάνω σε ένα παχύ χαλί ή σε ότι άλλο βρείτε κατάλληλο.


3. Κάντε ένα σετ prisoner squats με 15-25 επαναλήψεις για τον κάτω κορμό:


https://www.youtube.com/watch?v=97p3_bDkPUE


4. Κάντε ένα σετ από πουσάπς με τα πόδια ψηλά με 10-20 επαναλήψεις για τον άνω κορμό:

https://www.youtube.com/watch?v=QtAqd4lxv88

5. Tελειώστε με ένα σετ mountain climbers για το μέσο κορμό, διαρκείας κοντά στα 30″:

https://www.youtube.com/watch?v=nmwgirgXLYM

Eπαναλαμβάνετε τον κύκλο 2-5 για μια ακόμη φορά,κάνετε το μπανάκι σας και είστε έτοιμοι για τα πάντα!

Πηγη : totalfitness-christos.blogspot.com


Fitness Motivation Hellas © 2018 All rigths reserved