Πως να αποφύγετε τους τραυματισμούς στην προπόνηση

-Κάνετε πάντα καλή προθέρμανση ειδικά σε χαμηλές θερμοκρασίες!

-Εκτελείτε σωστά τις ασκήσεις σας, με πλήρεις κινήσεις χωρίς να βάζετε μπροστά τoν εγωισμός σας!

-Μάθετε τα όρια σας και περάστε τα μόνο προγραμματισμένα και όταν είστε απόλυτα συγκεντρωμένοι!

-Μην «κρυώνετε» ανάμεσα σε μεγάλα και «φλύαρα» διαλείμματα, κάνετε διατάσεις ή ισομετρικές ασκήσεις για να μείνετε συγκεντρωμένοι!

-Μην υπερπροπονήστε!

-Ακολουθήστε μια διατροφή με αρκετά δομικά συστατικά (πρωτεΐνες) για σωστή αποκατάσταση και ενυδατωθήτε επαρκώς!

-Χρησιμοποιήστε συμπληρώματα διατροφής αν η διατροφή σας είναι ελλιπής ή αν ακολουθείτε απαιτητικό πρόγραμμα!

-Μάθετε να αναγνωρίζετε το μυϊκό «κάψιμο» του εξαντλημένου μυ από τον κοφτερό η ενοχλητικό πόνο του τραυματισμού.

-Μην εκτελείτε κινήσεις που δημιουργούν πόνο ή παρενοχλούν κάποιον ήδη τραυματισμό ή αναζωπυρώνουν κάποιον παλιό.

-Ολοκληρώστε πάντα το πρόγραμμα σας με μια καλή αποθεραπεία.

-Ζητήστε την βοήθεια ειδικού αν αισθανθείτε κάτι ασυνήθιστο ή πιστεύετε πως τραυματιστήκατε.
 
Και να θυμάστε ότι:
οι αθλητές που ανέβηκαν πιο γρήγορα την σκάλα της επιτυχίας ήταν αυτοί που έκαναν τα λιγότερα λάθη και δεν είχαν σοβαρούς τραυματισμούς!!!

Για την Fitness Motivation Hellas
Δημήτρης Κολοκανάκης
Εκπαιδευτής Αυτοάμυνας
Fitness Motivation Hellas © 2017 All rigths reserved