ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΣΕΣ ΚΑΜΨΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΣΟ ΥΓΙΗΣ ΕΙΣΑΙ

Τα πουσάπς είναι το βαρόμετρο της φυσικής μας κατάστασης 

Είναι από τις δύσκολες ασκήσεις γυμναστικής και ταυτόχρονα από τις καλύτερες. Οι απλές κάμψεις, τα γνωστά πουσάπς, γυμνάζουν όλο το σώμα δίνοντας έμφαση στους θωρακικούς μυς, ενώ βοηθούν και στη σωστή στάση του σώματος. Δεν μπορούν όμως όλοι να τις εκτελέσουν. 

ΣΕ ΤΙ ΩΦΕΛΟΥΝ

Ασκούνται οι μύες στα χέρια, στο στήθος, στην κοιλιά, στους γλουτούς και στα πόδια, ενώ το σώμα πρέπει να είναι τεντωμένο
στις κάμψεις στα δάχτυλα. «Είναι μια καλή ένδειξη για τη φυσική σου κατάσταση».



Η εκγύμναση
Είναι το απόλυτο βαρόμετρο της καλής φυσικής κατάστασης λένε οι ειδικοί. Με τις κάμψεις γυμνάζεται όλο το σώμα. Ασκούνται οι μύες στα χέρια, στο στήθος, στην κοιλιά, στους γλουτούς και στα πόδια, ενώ απαιτείται από το σώμα να είναι τεντωμένο σαν σανίδα, με τα δάχτυλα και τις παλάμες στο έδαφος. Ακόμη και για τους καλά γυμνασμένους, απαιτείται προσπάθεια για να σηκώσουν το βάρος τους. «Χρησιμοποιείς το σώμα σου, το βάρος σου», επισημαίνει ο Στίβεν Ίστις, καθηγητής Φυσικής Αγωγής στο Μισούρι.

Όμως ορισμένοι άνθρωποι δεν μπορούν να κάνουν πουσάπς. Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Ανατολικής Καρολίνας ζήτησαν από 70 μαθητές 10-13 ετών να κάνουν πουσάπς. Τα αποτελέσματα ήταν απογοητευτικά. Σχεδόν τα μισά αγόρια δεν τα κατάφεραν, όπως και τα τρία στα τέσσερα κορίτσια.


Ενισχύεται η φυσική αντοχή και η «μυϊκή μνήμη»

ΤΑ ΠΟΥΣΑΠΣ είναι χρήσιμη γυμναστική και για τους ηλικιωμένους. Η ικανότητα του ηλικιωμένου να επαναλαμβάνει την άσκηση πάνω από μία φορά δείχνει πως το άτομο μπορεί να αντισταθεί στις δοκιμασίες που συνοδεύουν το γήρας. Οι ερευνητές επισημαίνουν πως με τα πουσάπς ενισχύεται η φυσική αντοχή και η «μυϊκή μνήμη» του αθλούμενου, ώστε σε περίπτωση πτώσης να αποφύγει σοβαρό τραυματισμό. «Πρέπει να αναπτύξουμε αρκετή δύναμη ώστε να μπορούμε να προφυλαχθούμε σε περίπτωση πτώσης, χωρίς να χτυπήσουμε το κεφάλι», εξηγεί ο δρ Άστον Μίλερ, από το Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν.

«Αν δεν μπορείς να κάνεις μία απλή κάμψη, θα είναι δύσκολο να αντισταθείς στο βάρος που θα πέσει στους καρπούς σου σε μια πτώση». Το βάρος αυτό υπολογίζεται ότι είναι ανάλογο με το βάρος του σώματος.

Με το πέρασμα των ετών, οι μύες αποδυναμώνονται και τα νευρικά κύτταρα περιορίζονται. Έχει αποδειχτεί ότι οι άνθρωποι χάνουν το 30% της δύναμής τους από τα 20 έως τα 70. Ωστόσο, με την τακτική άσκηση, διευρύνονται οι μυϊκές ίνες και ενισχύεται η δύναμη, όποια κι αν είναι η μυϊκή μάζα του .

Πηγη : ΤαΝεα
Fitness Motivation Hellas © 2018 All rigths reserved