Διατροφή – βάρη – αερόβια: Με ποια σειρά σπουδαιότητας; – Fitness Motivation Hellas

Όπως ακριβώς αναφέρονται στον τίτλο!

 Πρόκειται για το τρίπτυχο που αφορά στο σωματικό (φυσιολογία) μέρος του fitness και που έρχεται σε αντιδιαστολή με το ψυχολογικό δίπτυχο αυτοπαρακίνηση – κοινωνική αλληλοϋποστήριξη.

 Είναι μέγιστο λάθος το να παραβλέπεται το δίπτυχο αυτό, γι αυτό και του έχω αφιερώσει δεκάδες αναρτήσεις στο παρόν blog!

 Aπ’ το μυαλό ξεκινάνε και στο μυαλό τελειώνουν όλα!

 Μη ξεκινάτε το ταξίδι του fitness αν δεν το έχετε τακτοποιήσει και προσχεδιάσει στο μυαλό σας!

 Θα παραιτηθείτε και μάλιστα γρήγορα γιατί πρόκειται για υπερμαραθώνιο και στα αθλήματα αυτά πας με μυαλό/καρδιά όταν σ’ εγκαταλείπουν τα πόδια.

 Προπόνησε πρώτα το μυαλό σου και μετά το σώμα!

 Η κοινωνική αλληλοϋποστήριξη είναι κάτι σαν αυτό που γίνεται μέσα από το blog αυτό και τη σελίδα μου στο  facebook. Πάνω από χίλιοι φίλοι έχουν βρει έμπνευση,κουράγιο και υποστήριξη για να σπάσουν τα πλατό τους.

  Άλλοι για να κάνουν το πρώτο βήμα και άλλοι για να ξεπεράσουν τα όριά τους.

 Μια δυναμική,υψηλού μορφωτικού επιπέδου κοινότητα – έστω και διαδικτυακή – που υποστηρίζει με σθεναρό και αποτελεσματικό τρόπο τα μέλη της

 Γυρνώντας πίσω στο θέμα μας δηλώνω απερίφραστα ότι η διατροφή είναι πάντα το νο 1.

  Κανένα είδος άσκησης οσοδήποτε σοφιστικέ και μπρουτάλ δεν μπορεί να υπερκεράσει τις συνέπειες μιας ποσοτικά και ποιοτικά άθλιας διατροφής!

 Καθίστε λοιπόν στα θρανία και μάθετε τα βασικά περί διατροφής. Στο blog αυτό θα βρείτε ότι χρειάζεστε και με το παραπάνω!

 Πρέπει να μάθετε τα μαθηματικά των θερμίδων αφ’ ενός και στοιχεία υγιεινής διατροφής αφ’ ετέρου!

 Και τα δύο είναι εκ των ων ουκ άνευ!

 Αν πάτε μόνο με την ποιότητα κινδυνεύετε να καταλήξετε υπέρβαροι έως και παχύσαρκοι!

 Αν πάτε μόνο με ποσότητα κινδυνεύετε να βλάψετε ανήκεστα την υγεία σας!

 Τα βάρη τώρα είναι ανώτερη μορφή άσκησης από την αερόβια και σε ένα υποθετικό δίλημμα – απελθέτω απ εμού το ποτήριο τούτο! -θα προτιμούσα σαφώς τα βάρη.

 Αλλά και η αερόβια δίνει πολλά οφέλη και κατά την άποψή μου δεν πρέπει με τίποτα να λείπει από τους όρους της εξίσωσης «fitness»:

 Kαι βέβαια η στρατηγικά ενταγμένη στο πρόγραμμά μας αερόβια μας βοηθάει πολύ στον έλεγχο του βάρους μας και στη βελτίωση της σωματικής μας σύνθεσης.

Και δεν είναι ήσσονος σημασίας το ότι μας επιτρέπει να τρώμε περισσότερο!

Το βασικό είναι πάντως να μην κάνουμε τη λάθος προσέγγιση στο θέμα της απώλειας ή ελέγχου του βάρους μας! Είμαστε αθλητές κι όχι διαιτούντες!

Κι αν ακόμη κανείς καταφέρει να χάσει κιλά μόνο με δίαιτα θα έχει σίγουρα δυσμενή σωματική σύνθεση!

 Είναι σαν αρκετές λεπτές γυναίκες που δείχνουν υπέροχες μέσα στα ρούχα τους αλλά μόλις τα βγάλουν προκαλούν έντονες απογοητεύσεις!

Συμπερασματικά:

Η διατροφή θα είναι πάντα το νο 1 και θα πρέπει να μάθετε τις βασικές της αρχές . Οι επαφές μου με χιλιάδες κόσμου δείχνουν δολοφονική άγνοια! (Αλήθεια τι στο διάβολο μαθαίναμε τόσα χρόνια στα σχολεία;;)

Tα βάρη είναι must για άντρες και γυναίκες και μάλιστα ακόμη και στις πιο προχωρημένες ηλικίες.

Τέλος είναι βαρύ το κόστος για όσους δεν κάνουν αερόβια. Έχω δε διαπιστώσει ότι η  άσκηση με τις μεγαλύτερες και ευνοϊκότερες προσαρμογές στη σωματική σύνθεση είναι τα σπριντ!

Πηγη

totalfitness-christos.blogspot.gr

Fitness Motivation Hellas © 2018 All rigths reserved