Cheesecake με λίγες θερμίδες -Fitness Motivation Hellas

Μπορεί για πολλούς η προσεκτική διατροφή να είναι ταυτισμένη με αποκλεισμό των γλυκών, ωστόσο αυτό δεν είναι πάντα απαραίτητο!

Υπάρχει τρόπος για να απολαύσετε απολαυστικά γλυκά με λίγες θερμίδες, χωρίς να βάλετε σε κίνδυνο την σιλουέτα σας.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ : Μπάλες ενέργειας με σοκολάτα και βρώμη ΧΩΡΙΣ ψήσιμο   

Χρόνος προετοιμασίας: 15 λεπτά

Χρόνος μαγειρέματος: 15 λεπτά

Υλικά
100 γρ. μπισκότα, τύπου Πτι Μπερ ή digestive
50 γρ. λιωμένο βούτυρο
Για την κρέμα:
350 γρ. ανθότυρο
4 κ.σ. μέλι
25 γρ. μαύρη ζάχαρη
150 γρ. άπαχο γιαούρτι
1 λεμόνι, ξύσμα & χυμός
3 φύλλο(α) ζελατίνης
3 ασπράδια αβγών
Για τη διακόσμηση: (προαιρετικά)
250 γρ. φράουλες
άχνη ζάχαρη

Εκτέλεση
1.Για να φτιάξετε την βάση, σπάτε τα μπισκότα με το χέρι και τα αλέθετε σε σκόνη, στο μπλέντερ.
2.Τα μεταφέρετε σε ένα μπολ, τα περιχύνετε με το λιωμένο βούτυρο και τα «δουλεύετε» σαν να ζυμώνετε με τα χέρια.
3.Θα σχηματιστεί μια μπισκοτένια ζύμη. Την απλώνετε μέσα σε μια φόρμα ή ταρτιέρα.
4.Ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 160°C για 10′-12′.
5.Για να φτιάξετε την κρέμα, μουλιάζετε τα φύλλα της ζελατίνης σε λίγο κρύο νερό.
6.Σε ένα μπολ ομογενοποιείτε το ανθότυρο, το μέλι, τη μαύρη ζάχαρη, το γιαούρτι, το ξύσμα και τον χυμό του λεμονιού.
7.Στον κάδο του μίξερ χτυπάτε τα ασπράδια σε μαρέγκα.
8.Στραγγίζετε με τα χέρια τη ζελατίνη και την προσθέτετε στο μείγμα της κρέμας.
9.Ανακατεύετε για να διαλυθεί και προσθέτετε την μαρέγκα. Αναδεύετε απαλά με μια σπάτουλα.
10.Γεμίζετε τη βάση που έχετε ψήσει με την κρέμα και λειαίνετε με μια σπάτουλα.
11.Αφήνετε το τσίζκεϊκ στο ψυγείο για 2-3 ώρες, να κρυώσει καλά.

Πηγη  : kouzzzina
Fitness Motivation Hellas © 2017 All rigths reserved