5 Λόγοι να ενσωματώσετε ασκήσεις με Battle Ropes στη προπόνηση σας.

Ένα από τα αγαπημένα και πιο χρήσιμα εργαλέια προπόνησης για τους Top αθλητές είναι τα Battle Ropes. Διαβάστε παρακάτω, ποια είναι τα οφέλη προπόνησης με Battle Ropes, και ποιες ασκήσεις χρησιμοποιούν οι κορυφαίοι αθλητές για βελτιστοποίηση της απόδοσης τους.

Τι είναι τα Battle Ropes;

Το Batlle Rope είναι ένα μακρύ σχοινί. Συνήθως κατασκευασμένα από συστροφή τριών μικρότερων σε πάχος σχοινιών. Το υλικό κατασκευής τους είναι ένας συνδυασμός από πολυπροπυλένιο, πολυεστέρα και Poly Dacron.Τα Battle Ropes τα βρίσκουμε σε μεγέθη μήκους 7 έως 10 μέτρα και πάχους 4 έως 5 εκατοστά. Το βάρος τους εξαρτάται από το μήκος και τη διάμετρό τους. Η τοποθέτηση τους είναι απλή, το μόνο που χρειάζεται είναι ένα άγκιστρο στο οποίο θα τοποθετηθεί το μέσον του σχοινιού.

Από πού προήλθαν τα Battle Ropes;

Τα αυθεντικά Battle Ropes δημιουργήθηκαν από τον John Brookfield, αθλητή που είναι κάτοχος πολλών παγκόσμιων ρεκόρ.

Ποια τα οφέλη προπόνησης με Battle Ropes;

  • Κάνοντας προπόνηση με Battle Ropes καίτε λίπος και ταυτόχρονα αναπτύσσετε το μυϊκό σύστημα σας. Όταν ενσωματώνεται στη προπόνηση σας Battle Ropes αναπτύσσετε τους μύες του πυρήνα και των άκρων ενώ ταυτόχρονα αποκτάτε πολύ καλή αερόβια ικανότητα.
  • Δεν απαιτείται πολύς χρόνος. Οι προπονήσεις με σχοινιά είναι γρήγορες και αποτελεσματικές. Όπως στο CrossFit, η προπόνηση σας μπορεί να είναι όσο μικρή ή μεγάλη εσείς επιθυμείτε. Η προπόνηση είναι ιδιαίτερα δύσκολη.
  • Μπορείτε να κάνετε προπόνηση οπουδήποτε. Σχεδόν. Μπορείτε να έχετε τα σχοινιά στο αυτοκίνητο σας και να τα χρησιμοποιήσετε στο πάρκο, ή να τα πάρετε μαζί σας στις διακοπές.
  • Μπορείτε να κάνετε προπόνηση με battle ropes ανεξαρτήτου επιπέδου φυσικής κατάστασης. Οποιοσδήποτε, αρχάριος ή Elite αθλητής μπορεί να αρχίσει προπόνηση με Battle Ropes. Για να αυξήσετε την ένταση της προπόνησης το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πλησιάσετε κοντά στο σημείο αγκίστρωσης. Το αντίθετο όταν θέλετε να μειώσετε την ένταση.
  • Η προπόνηση με Battle Ropes είναι ένα Total Body Workout. Ενώ χρησιμοποιείτε τα χέρια σας για να μετακινήσετε το σχοινί, μπορείτε να είστε σε θέση καθίσματος ή κάνοντας πλευρικές κινήσεις για να γυμνάσετε τους μύες του κάτω σώματος.

Battle Rope Workouts

Alternating Waves

Double Waves

Snakes

Outside Circles

Συμπέρασμα

Μετά από μερικές προπονήσεις με σχοινιά θα βιώσετε σημαντικές αλλαγές στη σύνθεση του σώματος σας. Θα διαπιστώσετε ότι είστε δυνατότεροι και ισχυρότεροι με την αντοχή σας να έχει αυξηθεί κατακόρυφα. Το πιο σημαντικό είναι ότι θα καταλάβετε ότι ορισμένα από τα Workout στο Box δεν είναι τόσο σκληρά όσο αυτά με τα Battle Ropes.

Πηγη : TheBoxNews

Fitness Motivation Hellas © 2018 All rigths reserved