8 συμβουλές για γραμμωμένη κοιλια πιο γρήγορα

1) Συγκεντρώσου στην άσκηση ! Είναι δύσκολο στις μέρες μας να μην σκέφτεσαι πολλά πραγματα μαζί κάνοντας κοιλιακούς αλλά δοκίμασε να κάνεις focus μόνο στην άσκηση την συγκεκριμένη στιγμή , αρχικά για να μην τραυματιστείς και δεύτερον για να συνδέσεις τον εγκέφαλο σου άμεσα με το μυικό σύστημα που ασκείς.

2)Ποικιλία ασκήσεων ! Βάλε στο πρόγραμμά σου διάφορα ήδη κοιλιακών και μην αρκείσαι μόνο σε απλά crunches. Όσο πιο πολλές ασκήσεις κάνεις τόσο περισσότερο ενεργοποιούνται οι μύες της κοιλιάς .

3)Έχεις ακούσει για τα plank ? Είναι ώρα να τα δοκιμάσεις ! Η σανίδα (στα ελληνικά) βοηθάει κάθε μέρος της κοιλιάς ξεχωριστά να γυμνάζεται όσο πρέπει και να καίει το λίπος με μία και μόνο κίνηση. Το ξέρατε οτι 5 λεπτά  σανίδα ισούται με 1000 κοιλιακούς? Αυτό θα είναι μία πρόκληση .


4)Κάνε καθίσματα! Οι τελευταίες έρευνες φυσιολόγων έχουν διαπιστώσει ότι άτομα που έχουν καλύτερη μυική ενδυνάμωση γύρω απο την λεκάνη δηλαδη γλουτοί , βλέπουν πιο γρήγορα αποτελέσματα . Οπότε βάλε τα squats στο πρόγραμμά σου .

5)Δοκίμασε ισορροπία ! Οι ασκήσεις που περιέχουν ισορροπία βοηθούν στο χτίσιμο πιο βαθιάς ενδυνάμωσης κοιλιακών . Μία απο αυτές είναι ασκήσεις με μπάλα .

6)Δοκίμασε yoga ή pilates ! Πολλές απο τις ασκήσεις και poses σε κάνουν να ξανασκεφτεις γιατί αργησες τόσο να δοκιμάσεις αυτού του ειδους γυμναστική. Σου προσφερουν τέλεια ενδυνάμωση αλλά και παράλληλα ευλιγισια για πρόληψη τραυματισμών .

7) Ξεκουράσου ! Δεν χρειάζεται να λιώνεις κάθε μέρα στο γυμναστήριο για να δείς γρήγορα αποτελέσματα .Το σώμα μας έχει ανάγκη και απο ρεπό και ξεκούραση για να ηρεμήσει και να μπορέσει να αποδόσει πιο δυνατά

8)Μόνο γυμναστική δεν αρκεί ! Βάλε την σωστή διατροφή στη ζωή σου και δεν θα χάσεις . Δεν χρειάζεται μόνο να <χτυπιέσαι> στο γυμναστήριο για να φτιάξεις τους κοιλιακούς σου , αν δεν βοηθήσεις το σώμα σου δίνοντας του τα καλύτερα εφόδια. Βάλε στη διατροφή σου τρόφιμα ολικής άλεσης, πρωτείνη υψηλής βιολογικής αξίας, φυτικές ίνες ,λαχανικά και φρούτα.

Για την Fitness Motivation Hellas

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ (Personal trainer , Ειδικός εφαρμογών διατητικής)

Fitness Motivation Hellas © 2018 All rigths reserved