Μαθήματα ζωής μέσα σε ένα γυμναστήριο….



Κι όμως, το γυμναστήριο μπορεί να σε διδάξει πολύ περισσότερα πράγματα από το πώς θα χτίσεις τα μπράτσα και τους κοιλιακούς σου. Κι αυτό, γιατί οι τέσσερις βασικές αρχές που θα υποχρεωθείς να εφαρμόσεις ευλαβικά στο πρόγραμμα εκγύμναση.� είναι οι ίδιες σημαντικές αρχές που δείχνουν το δρόμο της εξέλιξης και της επιτυχία.� στη ζωή. Αυτός είναι άλλωστε ο λόγος που ο πατέρας σου σε έσπρωχνε από μικρός να ασχοληθείς με τα σπορ. Ακολούθησέ τες εκτός γυμναστηρίου κι έχεις να κερδίσεις πολλά. Πάρα πολλά.

1. Θέσπιση στόχων
Ένα από τα αρχέγονα αντρικά χαρακτηριστικά. Ενας άντρας θέλει να στοχεύει κάπου – και το συναίσθημα που τον πλημμυρίζει όταν πετυχαίνει το στόχο του δεν το αλλάζει με τίποτα. Το ίδιο ισχύει κι εδώ. Όταν εδώ κι εβδομάδες σου βγαίνει η γλώσσα να σηκώσεις τα βαράκια των 20 κιλών 10 συνεχόμενες φορές, την πρώτη φορά που θα σηκώσεις 25 κιλά με την ίδια άνεση θα νιώσεις σαν τον Σούπερμαν. Κι αναλογικά δε θα χεις πολύ άδικο. Αυτό σημαίνει πρόοδος, εξέλιξη. Είναι το πιο μικρό αλλά πιο απτό παράδειγμα του τι σημαίνει να θέτεις στόχους. Μικρούς στην αρχή, μεγαλύτερους στη συνέχεια.

2. Θέληση
Μπαίνεις στην αίθουσα αποφασισμένος να σηκώσεις όλα τα βάρη του κόσμου. Κάθεσαι κάτω από τον πάγκο κι αρχίζεις τις επαναλήψεις. Πέντε, έξι, επτά… στις οκτώ νιώθεις ένα ελαφρύ κάψιμο στους μύες σου και μια φωνή μέσα σου σου λέει με γλύκα «ΟΚ, τελειώσαμε για σήμερα». Ωρα για ξεκούραση; Ποτέ. Αυτό είναι το χειρότερο λάθος κι αυτό που στην ουσία διαφοροποιεί έναν αθλητή από όλους εμάς. Η νοητική αντοχή. Η πνευματική ώθηση να πάς παραπάνω, να πιέσεις τον εαυτό σου στο όριο – ή για την ακρίβεια να το υπερβείς. Ο Αρνολντ Σβαρτσενέγκερ (όταν ήταν ακόμα Miss Υφήλιος κι όχι κυβερνήτης) έλεγε πως η παραπάνω επανάληψη, την ώρα που νιώθεις το κάψιμο στους μυες, είναι εκείνη που πραγματικά σε ωφελεί.

3. Υπομονή
Είναι κάτι που ξέρεις από πριν, όταν ξεκινάς ουσιαστική δουλειά στο γυμναστήριο – δεν πρόκειται να δεις αποτέλεσμα ούτε σε μια εβδομάδα, ούτε σε δυο, ούτε καν σε τρεις. Για να αλλάξεις δραστικά τη φυσική σου κατάσταση και την εμφάνισή σου απαιτείται σκληρή (επαναλαμβάνουμε: σκληρή) και συστηματική άσκηση που θα πρέπει να διαρκέσει τουλάχιστον ένα χρόνο. Το ίδιο ακριβώς απαιτείται όταν θέλεις να απαλλαγείς από το συσσωρευμένο λίπος. Μόνο όποιοι έχουν υπομονη επιβραβεύονται πραγματικά – η επιβράβευση όμως περνά μέσα από πολλές και δύσκολες ώρες απογοήτευσης όπου νιώθεις πως θέλεις να παραιτηθείς και να επιστρέψεις στην «εύκολη» ζωή που ζούσες πριν. Το ίδιο όμως δε νιώθεις και στη δουλειά, όταν τρέχεις ένα δύσκολο project;

4. Το τίμημα της επιτυχίας
Τίποτε δεν έρχεται δωρεάν στη ζωή. Οι χαρές και οι επιτυχίες (κι όχι μόνο αυτές βέβαια) συνοδεύονται από ένα καρφιτσωμένο ταμπελάκι, στο οποίο αναγράφεται μια τιμή. Τα μόνα που είναι τσάμπα είναι η μοναξιά, η βαρεμάρα, η αποτυχία, τα γελοία σήριαλ στην τηλεόραση κι όλα όσα στην πραγματικότητα δε θες. Αν έχεις αποφασίσει να πληρώσιες το τίμημα (και στην περίπτωση του body building μιλάμε για ατέλειωτες, βαρετές ώρες ασφυκτικής πίεσης με τα βάρη αγκαλιά), τότε η ανταμοιβή σου θα είναι σαφώς πολλαπλάσια. Και μόνο τότε, κοιτώντας πίσω, θα αντιληφθείς πως τελικά το τίμημα που πλήρωσες δεν ήταν καθόλου μεγάλο…


Πηγή:  menslounge.gr
Fitness Motivation Hellas © 2018 All rigths reserved